World of Warcraft in scadere de forma
Scris: 26 Aug 2013 10:38
Blizzard a lansat World of Warcraft, cel mai de succes joc de pana acum, in luna noiembrie a anului 2004. Si desi includea un sistem de abonare, care impunea jucatorilor o plata lunara, a adunat peste 12 milioane de utilizatori, generand venituri impresionante. Insa plictiseala era inevitabila, si in ciuda masurilor luate de Blizzard, numarul jucatorilor a inceput sa scada.
In total au fost patru add-on-uri, ultimul, Mists of Pandaria, fiind introdus acum mai putin de un an, in septembrie 2012. Dar acesta nu mai putea salva un MMO RPG de noua ani. Ceea ce se vede si in numarul actual de abonati, de numai 7.7 milioane. In urma cu trei luni acestia erau 8.3 milioane.
Deci in ultimul trimestru, World of Warcraft a vazut o scadere de peste 7%. Si trendul va continua. Blizzard are in vedere cateva masuri menite sa combata plecarile, insa cel mai probabil doar vor intarzia intr-o oarecare masura inevitabilul
In total au fost patru add-on-uri, ultimul, Mists of Pandaria, fiind introdus acum mai putin de un an, in septembrie 2012. Dar acesta nu mai putea salva un MMO RPG de noua ani. Ceea ce se vede si in numarul actual de abonati, de numai 7.7 milioane. In urma cu trei luni acestia erau 8.3 milioane.
Deci in ultimul trimestru, World of Warcraft a vazut o scadere de peste 7%. Si trendul va continua. Blizzard are in vedere cateva masuri menite sa combata plecarile, insa cel mai probabil doar vor intarzia intr-o oarecare masura inevitabilul